Overlijden Jelle

Beste leden en ouders,

We hebben een vriend verloren. Het nieuws bereikte ons dat Jelle zijn moedige strijd van enkele maanden niet heeft kunnen winnen. Jelle was jaren actief bij onze scouts als lid en leiding. Zijn broers; Robbe, Ruben en Jens, zijn altijd in onze werking actief geweest. Net zoals wij altijd hebben kunnen rekenen op hen en hun ouders, willen wij dat ze nu ook kunnen rekenen op ons. Daarom zouden we het een mooi gebaar vinden om met de hele groep een laatste groet te gaan uitbrengen aan Jelle. We nodigen jullie uit om op donderdag om 18.30u, eventueel samen met jullie ouders, in scoutshemd te verzamelen op de Glabbeekstraat aan het nummer 21. Hier ligt een stukje grond dat als parking gebruikt kan worden. Op deze manier kunnen we in groep afscheid nemen van Jelle. We zullen ons Jelle altijd als een vrolijke en enthousiaste scout blijven herinneren.

Met vriendelijke groeten,

De leiding