Gezinsdag 17 oktober 2021

Beste ouder,

Na twee jaartjes wachten is het weer zo ver! Op zondag 17 oktober organiseren wij opnieuw onze gezinsdag! Wil je graag ook eens weten hoe het er aan toe gaat op zo een zondag op de scouts? Dan is deze activiteit ideaal voor jou en je gezin. Haal het competitiebeest in jou naar boven en kom meespelen voor de overwinning.

Voor wie?
Alle ouders met een kind op de scouts zijn welkom met hun gezin. Broers en zussen die (nog) niet op de scouts zitten zijn vandaag ook welkom. Kinderen zijn vandaag echter niet welkom zonder hun ouders. Moesten jullie niet kunnen, maar wil je kind wel heel graag komen? Geen probleem, als oma, opa, tante, nonkel… komt meespelen is hij/zij nog steeds welkom.

Wat?
Gezinsdag is een ludieke namiddag waarin jullie samen een groot spel spelen met andere gezinnen en de leiding! Het thema van dit jaar is Harry Potter, verkleden mag zeker!!

Waar?
We spelen het spel in en rond het speelbos in de Borgveldstraat te Kortenaken.
ParkeermogelijkhedenĀ aan GC den hoek in Kortenaken.

Wanneer?
Jullie zijn welkom om 13u30 (aan de parking), het spel zal beginnen rond 14u en de activiteit eindigt om 17u.

Inschrijven is mogelijk tot 14/10 via https://forms.gle/bssuxQdEexm8eCnv8

Wij hopen jullie allemaal te zien op zondag 17 oktober!

Met enthousiaste groeten,
De leiding