Spaghettiweekend 2024

Dag allemaal,
Jullie zijn ook dit jaar weer van harte welkom op ons Spaghettiweekend. Deze gaat dit jaar door op zaterdag 2 maart en zondag 3 maart. Zeker een datum om niet te vergeten! Je kan er samen met vrienden en familie genieten van onze overheerlijke en wereldberoemde spaghetti, deze is à volonté! Ook hebben we lekkere croques, zelfgemaakte pannenkoeken en tiramisu of een coupe ijs in de aanbieding.

Inschrijven kan via deze link: Inschrijfformulier SPW ’24

Daarnaast kan u ook liters spaghettisaus bestellen via het inschrijfformulier! Zo kan u ook van onze lekkere saus genieten indien u niet kan blijven eten of indien u later nog wil nagenieten.

De opbrengst van dit spaghettiweekend wordt rechtstreeks geïnvesteerd in ons zomerkamp en onze scoutswerking.

WAAR? Parochiecentrum, Hogen

WANNEER? Zaterdag 2 maart (17u30 tot 22u30) en Zondag 3 maart 2023 (11u30 tot 14u en van 17u tot 19u30)

Bij problemen, vragen of wijzigingen kan je mailen naar spw@scoutsbets.be

Hopelijk tot dan!